czwartek, 22 listopada 2012

Rozdział 6




Elena zamknęła dom na cztery spusty. Biegła do swojego pokoju, aby zamknąć okna, gdy zauważyła na swoim łóżku Dina. Dziewczyna zaczęła się cofać, miała zamiar krzyknąć, ale Din szybko przewidział:
- Eleno proszę nie bój się mnie. Wszystko ci wytłumaczę. Odpowiem na każde twoje pytanie. A potem gdy nadal będziesz chciała odejdę i nigdy mnie  już więcej nie zobaczysz.
- Skąd mogę mieć pewność, że mnie nie skrzywdzisz?- zapytała przerażona
- Bo nie żywię się ludzką krwią.
- Zabijasz zwierzęta, tak jak widziałam w lesie- to nie było pytanie, mimo tego Din  odpowiedział:
- Lepsze to niż ludzi prawda?
Din opowiedział Elenie wszystko o sobie. Między innymi to jakie ma zdolności, ile ma lat, jak to się stało, że jest wampirem.
- Czy Damon też jest….- Elenie nie mogło słowo wampir przejść przez gardło
-wampirem?- dokończył za nią Din. Tak, tylko, że on żywi  się ludzką krwią. Mój brat jest niebezpieczny , dlatego uważaj na niego proszę. Naszyjnik, który ci dałem  zawiera werbenę, która uniemożliwia wampirowi zahipnotyzowanie cię. Więc nie zdejmuj go po żadnym pozorem.
Elena zapomniała już o tym naszyjniku, gdyby nie już dawno wylądowałby w śmieciach.
- Obiecałem, że zniknę z twojego życia raz na zawsze. Chcę tylko, żebyś wiedziała, że odmieniłaś moje życie. Kocham cię.
Po chwili dodał ze smutkiem :
- Żegnaj Eleno
- Zaczekaj- powiedziała Elena ,takim tonem jakby mówiąc to wyczerpała wszystkie swoje siły. Było to dla niej trudne, ale musiała to powiedzieć:
- Bez względu na to kim jesteś, sprawiłeś, że po raz  pierwszy od śmierci rodziców, zaczęłam się uśmiechać. Potrzebuję  trochę czasu, żeby to wszystko przemyśleć. Nic nie mogę obiecać.
- Rozumiem. Dam ci go tyle ile tylko potrzebujesz.
- Mam ostatnie pytanie
- Pytaj o co tylko chcesz- odpowiedział Din.
- Dlaczego nienawidzicie się?
Din doskonale wiedział o kogo chodzi, ale przez chwilę nic nie mówił.
- Ty i twój brat- powiedziała Elena.
-Mówiłem ci już kto nas przemienił.
- Katherine. Tak mówiłeś- choć to nie było pytanie Elena odpowiedziała, bo nie chciała, żeby było słychać jak szybko bije jej serce.
- Nie powiedziałem ci, że obaj zakochaliśmy się w niej. Ona z nami pogrywała. Na końcu przemieniła nas obu. To pierwszy powód dla którego Chuck mnie nienawidzi.
- Co stało się z nią?
- Umarła- to drugi powód.
- Zabiłeś ją?
- Nie tylko zaufałem ojcu po czym zabił ją.
Eleno – z dołu słychać było krzyki cioci Judy.
Ciocia wróc… - Elena nie zdążyła dokończyć zdania, bo Dina już nie było.
Minął tydzień a dziewczyna nie wiedziała co robić a nawet co myśleć.Od ostatniej rozmowy z Dinem nie pisała w swoim pamiętniku, bo nie wiedziała co.

22 komentarze:

  1. Kocham to <3 Mogłabym wiedzieć jak zrobiłaś faviokę? ( nie wiem jak to się do końca pisze xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :D
    Kiedy następny ?
    Ps. Na moim blog pojawił się kolejny rozdział. Zapraszam:
    http://my-red-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy styl pisania, bardzo mi się podoba! Czekam na ciąg dalszy :))
    meredithcrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski blogg. Zapisuje sie do obserwatorów bo kocham TVD... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, czekam na więcej ;3
    + obserwuję ;D

    Zapraszam do mnie:
    http://anasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! Przeczytałam wszystkie rozdziały i wciąż czuję niedosyt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetne! TVD nie lubię za bardzo, ale wampiry tak.. Będę zaglądać. (Może i u mnie będzie opowiadanie o wampirach :D Zagłosuj w ankiecie)

    diverse-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Oceniam blogi - zgłosiłaś się na zapytaj. Bardzo mi się podoba to co piszesz. Jestem także fanką wampirów. Szczególnie Sagi Zmierzch. Blog świetnie prowadzony. Będe zaglądać. Zapraszam:
    http://my--crazy--stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie ma tu jakiegoś obrotu akcji.. Ale też mi się podoba. Mam nadzieje, że dalsze potoczenie akcji nie będzie takie jak w Zmierzchu. ;) KIedy czytałam pierwsze rozdziały w ogóle się takiego czegoś nie spodziewałam ! ;) Pisz dalej i informuj o nowych postach :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział *.* Już czekam na następny ;D I to dosłownie

    OdpowiedzUsuń
  11. W porównaniu do poprzedniej ta notka niespecjalnie mnie poruszyła ale naprawdę masz talent pisarski. tylko ten rozdział mogłaś bardzie rozwinąć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie by było spotkac wampira :D Nie jest nudne i czyta się bardzo fajnie ;p Lubie takie blogi

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczyna się rozkręcać. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czułam się jak chyba dwa lata temu gdy czytałam Zmierzch,świetne <3
    Jestem ciekawa jak to się dalej potoczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne i jeszcze dłuższe, powtórzeń jakby mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się :D Ciekawa akcja *o* Chuck wydaje się taki pewny sb, to denerwuje xD

    OdpowiedzUsuń
  17. W rozdziale nazwałaś Chucka Damonem.. Ale chyba nikt tego nie zauważył.. Rozdział świetny, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bywało ciekawiej, ale nie jest aż tak źle . :)
    czekam na kolejne . :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny rozdział, ale zastanawia mnie pewna rzeczy, bo pojawił sie jakiś Damon, ale to chyba o Chucka chodziło prawda? Poza tym to świetnie sie zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały rozdział. Widać, ze akcja się rozkręca ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ze Elena sie juz dowiedziala. Pojawil sie Damon, ale to chyba chodzi o Chucka ;)

    OdpowiedzUsuń