czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki


Dzień świętego Walentego, to dzień dobry dla każdego ! W tym dniu wszyscy to wyznają że chcą kochać i kochają !


Kochani dziś jest jedno z tych świąt, które powinny sprawiać nam przyjemność. Zakochani trzymają się za ręce, wyznają sobie miłość i obdarowują się tymi skromnymi prezentami.  A co z tymi, co  nie mają z kim spędzać tego święta? Ja do nich należę i pewnie niektórzy z was również. Czy powinniśmy się zamartwiać, modlić się, żeby ten dzień jak najszybciej minął i objadać się przy tym czekoladkami, które zresztą sami sobie kupiliśmy? Nie wcale to nie musi tak wyglądać. Nie powinniśmy się zamartwiać. Powinniśmy potraktować ten dzień jak każdy inny lub cieszyć się, że jest się singielką/singlem. Co roku walentynki spędzam z moją ulubioną kawą i komedią romantyczną(które uwielbiam).  Nie jest mi smutno, że spędzam święto zakochanych sama. I wam również nie powinno by. Niestety w tym roku moje plany legły w gruzach i walentynki spędzę nad biologią i historią. A wy jak spędzacie walentynki ?
A dostaliście jakieś walentynki? Pochwalcie się. Ja dostałam 4.
Nie zależnie czy spędzacie sami to święto, czy z osobą, którą kochacie chciałabym wam życzyć, aby ten dzień bez względu na wszystko był udany i spełnienia waszych miłosnych marzeń, bo pamiętajcie miłość jest jednym z nieznanych nam uczuć we wszechświecie . Nigdy nie wiem kiedy do nas przybędzie.
A nie zapominajmy, że juto także ważne święto czyli dzień singla. 

4 komentarze:

  1. Walentynki dla mnie nie istnieją. 14 luty to dla mnie jak każdy inny dzień i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z koleżanką powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet lubię walentynki. Miło tak spędzić "odświętnie" ten dzień z ukochaną osobą;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie obchodzę walentynek.. Czemu ludzie pokazują, że kochają, raz w roku?

    OdpowiedzUsuń