czwartek, 4 października 2012

Pierwszy wpis

Hej
Pierwszy wpis... mówią, ze jest najgorszy bo nie wiadomo co w nim napisać, ale od czegoś trzeba zacząć. Ja zacznę od przedstawienia się. Jestem Sylwia. Mam 15 lat. Kocham seriale, filmy i książki i sama nie wiem co bardziej. Oglądam TVD, 90210. Plotkarę  Nie z tego świata, Czystą krew, Słodkie kłamstewka, Zbuntowanych, Roswell w kręgu tajemnic.To nie jest mój pierwszy blog. Kiedyś prowadziłam kilka, ale jakoś nie wyszło. Aktualnie mam jeszcze jednego bloga, na którego zapraszam  sylwiatylkowska.bloog.pl - o moich zainteresowaniach. Ten będzie zupełnie innym blogiem. Taką mam nadzieję. Będzie to blog z moją twórczością- opowiadaniem  pod tytułem ''Czy miłość jest w stanie pokonać wszystko....  nawet śmierć? Już niedługo pojawi się prolog, na którego zapraszam. Opowiadanie z początku będzie trochę przypominało Pamiętniki wampirów- za co przepraszam, do czasu gdy pojawi się nowa bohaterka, która wstrząśnie życiem wszystkich bohaterów.

15 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajnie. Jakie książki czytasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. książki fantasy, młodzieżowe i to co każda dziewczyna lubi najbardziej czyli romansidła eheheheh

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się fajnie:) Czekam na drugi post.

    Miłego dnia,
    Lula z
    juliaola-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog wydaje się suuper ;)) czekam na kolejny post. Myślę, że cośz tego będzie, bo tak będzie ;) Też mam zawsze problem z napisaniem pierwszego posta, najgorszego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na następny... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na następne notki bo zapowiada się dość miło ;)

    Obserwuję bo warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejną notkę. :D Zapraszam do mnie: http://opisikigadu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłe komentarze pod moim blogiem.A opowiadanie wydaje się być interesujące. Pozdrawiam i zapraszam na 20 rozdział .
    Natalia z : http://wcielona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie :) Zbuntowani jeszcze lecą ? Bo też kiedyś oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :)
    Dara >.<
    http://secreet-love-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej bardzo mi się podoba, mamy takie same zainteresowania. ;)
    Też chciałabym zacząć coś pisać i nawet próbowałam ale mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresował mnie twój wpis. Większośc osób pewnie nie wiedziałaby co napisać ale ty to zrobiłaś rewelacyjnie. Po za tym ile dokładnie miałaś blogów? Ja koło 15. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okej.. zabieram się do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog wydaje się fajny ;) Też mam 15 lat ;)

    OdpowiedzUsuń