sobota, 20 października 2012

Rozdział 3



Ognisko

Gdy Din i Elena dotarli na ognisko, impreza się już rozkręciła. Wszyscy dobrze się bawili. Tańczyli, śpiewali, pili, a niektórzy- ci odważniejsi skakali przez wielkie ognisko, co jest trochę niebezpieczne. Ale na razie obło się bez ofiar. Din wziął piwo po czym oddalił się z Eleną, aby pogadać.
- Dlaczego przeniosłeś się do Kansas?
- Na początku przyjechałem w odwiedziny do wujka, ale potem postanowiłem zostać na dłużej.
- Gdzie wcześniej  mieszkałeś, rodzice pozwolili ci zamieszkać z wujem?
- W Meksyku a moim rodzice nie żyją
- Przykro mi. Wow Meksyk zawsze chciałam tam pojechać jak tam jest?
Szybko zmieniła temat, bo przypomniała jej się śmierć jej rodziców, choć to było pewnie nie taktowne.
-. tłoczno, tłoczno i jeszcze raz  tłoczno- odpowiedział żartobliwie, bo wiedział dlaczego zmieniła temat.
Wybuchli śmiechem. Znowu to zrobił, sprawił, że Elena się zaśmiała i to 2 raz.
- Masz rodzeństwo?
-Mam brata, ale nie utrzymujemy ze sobą kontaktów- odpowiedział ze smutkiem na twarzy
Dlaczego?- zapytała
- Przepraszam, ale to nie rozmowa na jedno piwo.
- W  porządku – wiedziała, że nie chce odpowiadać na to pytanie
- A ty?- zapytał Din
- Co ja?
- Wiesz już trochę o mnie. Jaka jest twoja historia?- zapytał chłopak.
Elena  po raz pierwszy miała ochotę się komuś zwierzyć. I to miał być Din a nie jej przyjaciółki
- Moi rodzice zginęli pół roku temu, bardzo mi ich brakuje.
- Przykro mi, wiem co czujesz- odpowiedział
-Pewnie wyda ci się to dziwne ale kiedyś byłam inną dziewczyną niż teraz.
- Nie wcale. Gdy zostałem sam też przeżyłem przemianę
- Jaka byłaś przed tym jak się zmieniłaś?
- Naprawdę chcesz wiedzieć  hehhehe? No dobra to może powiem, że pół roku temu nie gadałabym tu z tobą tylko dawno zaczęłabym cię całować .
Elena opowiedziała Dinowi o rodzicach i jak się czuła po ich śmierci. A on po prostu ją wysłuchał.   Potem rozmawiali i śmiali się do końca imprezy.

Drogi pamiętniku….
Wczoraj byłam na imprezie  z Dinem. Było wspaniale, cudownie. Boże nie myślałam że kiedyś to powiem ale tak świetnie się bawiłam. Przy Dinie czuję się inaczej. Sprawił, że się znowu się uśmiecham. Przy nim zapominam o wszystkim. Sprawił, że zwierzyłam mu się o rodzicach. Choć nikomu tego nie mówiłam. Czułam się przy nim dobrze bo nie patrzył na mnie tak jak inni. Wiedział co czuję, bo przechodził przez to samo. Nie wiem  czy mogę to powiedzieć, bo znam go zaledwie kilka dni, ale jest dla mnie jak przyjaciel, jak najbliższy przyjaciel. Muszę lecieć bo umówiłam się z nim w Griluu. Znowu go spotkam, może znowu sprawi,  że się uśmiechnę.

Minął tydzień od ogniska a Elena i Din ciągle spędzali ze sobą czas. Rozmawiali na przerwach, chodzili do kina, odrabiali razem lekcje itp. Blair wiedziała, że powinna się cieszyć, że jej przyjaciółka znowu potrafi żyć, ale nie mogła. Wiedziała, że to było egoistyczne, ale musiała go zdobyć.

30 komentarzy:

  1. Wow. Świetnie piszesz. Będę wpadać częściej *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. wciąąąąąąągające :)
    to ja z zapytaj ;)
    http://dominikay-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo$$kie!! Pozdrawiam autorkę!

    P.S. Rozdział bardzo wciągający i fajnie napisany, a więc czytam pozostałe notki!! :D

    nieznajoma

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno jeszcze tu wpadne! Powodzenia w pisaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, ciekawie piszesz i ładny wygląd :) Życzę powodzenia w pisaniu i blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetny emblemat!:D a co do opowiadania to wydaje mi się ,że jest w nim troszkę za dużo dialogów a nie samych opisów xD ale jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mnie wciągło!!! oby tak dalej! ;) <3
    zapraszam do mnie manngustta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty cudownie piszesz ! Może to banalnie zabrzmi, ale pomyśl w przyszłości o pisaniu książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. już ci wcześniej pisałam, że świetnie piszesz. To prawda. Trzymaj tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł z umieszczeniem fragmentu pamiętnika. To daje jeszcze więcej uczuć do doznania i przemyślenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczułam się...:D
    Szybko następny, bo to naprawdę wciąga

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne ! Naprawdę szacun xd Najbardziej to mi sie spodobał początek z tym wpisem z pamiętnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. p.s. sory za pomyłkę, zamiast początku spodobał mi sie koniec najbardziej, ale poczatek też był okey ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie ;)
    nie przepadam za opowiadaniami, opartymi na filmie czy jakiejś innej książce, ale to mi się podoba ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No jestem ciekawa jak sie to potoczy.. Ślicznie wygląda ten blog i podoba mi sie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaczynam się nawet wkręcać w twojego bloga;D I ten pomysł z fragmentem pamiętnika był fajny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdrosna przyjaciółka , ciekawe jak sie to rozkręci :) opowiadanie wciąga

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, już dobrze :) Nie będę wytykać błędów ort., int. itp. ;p
    Rozdział fajny, chociaż przy "drogi pamiętniczku" zaczął mnie trochę nudzić... No cóż, zobaczę jak rozwinie się akcja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze idzie! Chociaż szkoda że nie zmieniłaś dziewczynie imienia. Jest super

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne, nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że on jest wampirem i później ją w niego zmieni. Biar jest taka egoistyczna, jej ,, przyjaciółka'' poznała kogoś, kto ją rozumie, a ona... musiałabym użyć wulgaryzmów, by ją określić, a staram się ograniczać.
    Życzę duuuuuuuuuuuużo weny, pozdrawiam.
    JJ

    OdpowiedzUsuń
  21. Już wiem, zę Biar jest na mojej czarnej liście bohaterów xD Jej przyjaciółka ma się coraz lepiej, a jej się to nie podoba -,- masakra. Czytam dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe, spojrzę na dalsze posty i zobaczę jak cała ta sytuacja się potoczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę świetny rozdział! Spodobał mi się wpis do pamiętnika.
    Zabrakło mi kilka przecinków, ale to nic.

    OdpowiedzUsuń
  24. Znów krótki, ale za to świetny . :D
    Nie sądziłam, że taka tematyka mnie wciągnie . :)
    Aż przeczytałam cztery do przodu i zapomniałam komentować, więc nadrabiam . :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł z tym pamiętnikiem przynajmniej można poznać myśli Eleny :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, ze coś z tego wyjdzie i że przyjaciółka w tym nie przeszkodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Din jest taki jak Stefan ;) Historia bardzo przypomina film, ale imiona są inne ;) Tak jak pisałaś na początku myślę że jak dojdzie jakaś inna postać, to to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń