piątek, 5 października 2012

Prolog


Prolog
Elana przez pewien czas była w śpiączce, ponieważ miała wypadek samochodowy- była na  imprezie i zdzwonili do nie ,że jej rodzice mieli wypadek. Wyszła z imprezy i wsiadła do samochodu po kilku drinkach. Na zewnątrz było ciemno, zaczął padać deszcz. Jadąc na miejsce mijała las, który wydłużał się w nieskończoność . Dziewczyna była zdenerwowana, chciała się jak najszybciej znaleźć na miejscu. W głowie odtwarzał rozmowę z policjantem :
-Elena  Gilbert?- zapytał
-Tak to ja ,o co chodzi?
- Twoi rodzice mieli wypadek……
Trachhchhchch , samochód Eleny  został roztrzaskany pomiędzy dwom drzewami. 

2 tygodnie później

Nikt nie wiedział jakim cudem wydostała się na zewnątrz, jakim cudem przeżyła. Gdy przebudziła się ze śpiączki dowiedziała się że jej rodzice nie żyją i odtąd jej i Carlosa (o 2 lata młodszy brat Eleny)prawnym opiekunem jest ich ciotka Natasza, która rzuciła swoje rozrywkowe życie aby zaopiekować się siostrzeńcami

Elena przez resztę roku szkolnego nie chodziła do szkoły. Nie może otrząsnąć się po stracie swoich rodziców.


Przepraszam, że prolog jest taki krótki, ale chciałam w nim zawrzeć to co wpłynęło na zmianę głównej bohaterki. Następne rozdziały będą o wiele dłuższe. 

21 komentarzy:

  1. Fajny blog :) Fajniej by było jeszcze jak byś dodała jakieś zdjęcia ^^
    Jak by co jestem z tego bloga ;
    http://uszy-oczy-dlugie-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham TVD! http://sophie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog, czekam na więcej, bo prolog fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. prolog dobry, fajnie piszesz :) our-free-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy początek :D
    i w ogóle pomysł ;)

    dodaję Cię do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie taki krótki xD Prolog już mnie zaciekawił, a ja biorę się za następne notki. Ja nie rozumiem, jak niektórym przychodzą do głowy takie fajne pomysły! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. interesujące.;D
    http://fotografiaamtorska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie, jest to dopiero prolog, a już mnie wciągnął .:D
    nie mogę sie doczekać nastepnego.
    zapraszam do mnie : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się niezłe opowiadanie ;) Aż jestem ciekawa, co sie wydarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zapowiada, ale sposób pisania mi się nie podoba. Zdania nie są zbyt ładnie złożone...

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótki, ale fajny, ciekawa jestem jak będzie się im żyło bez rodziców, mieszkając u ciotki.
    Ciekawy pomył, idę nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, zapowiada się super *o* Czuję się jakbym czytała książkę... można się domyślić z czym Kocham taką fabułę, węc na pewno przy twoim opowiadaniu się nie zanudzę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie . :) Biorę się za kolejne rozdziały . :)
    Dobrze jak prolog jest krótki, bo jeszcze bardziej my- czytelnicy czekamy na ciąg dalszy . :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że taki krótki, ale zapowiada się na prawdę ciekawie. Szkoda, że jej rodzice zginęli, ale przyjaciele jej pomogą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Prolog jest krótki, ale według mnie zachęca do dalszego czytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobny do TVD, ale prolog jest świetny ;) Już zaczynam 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń