niedziela, 7 października 2012

Rozdział 1



Drogi pamiętniku

Dziś po raz pierwszy od wypadku idę do szkoły. Spotkam tam przyjaciół i ludzi, z których nie zamieniłam w życiu ani jednego słowa i nauczycieli. Będą na mnie patrzeć ze współczuciem i pytać jak się czuję. Dziś będzie początkiem powrotu do dawnego życia. Ale jak mogę wrócić do starego życia jak już nie jestem tą osobą co kiedyś. Nie jestem Eleną Gilbert najpopularniejszą dziewczyną w szkole. Po tym co się stało, po śmierci rodziców zaczęłam doceniać  życie. Ale przetrwam, muszę przetrwać.


Elenie w pisaniu przerwały jej najlepsze przyjaciółki : Blair i Meg. To one podtrzymywały ją na duchu. Gdy była z nimi nie  mogła sobie popłakać, nie musiała nic mówić .Po prostu były. Blair to piękna dziewczyna o jasnej karnacji, niebieskich  oczach i brązowych falowanych włosach. Jest zwariowana, zabawna a przede wszystkim lubi flirtować. Tak kocha chłopaków. Ale nie na długo. Gdy któryś jej się znudzi zrywa z nim i szuka następnego. Ma podobny gust do Eleny.  Meg oceniana przez innych jako aniołek, nigdy tego nie lubiła, dlatego zawsze robiła coś żeby udowodnić że nie  jest grzeczną dziewczynką ale jest  diablicą w ciele niskiej dziewczyny z blond włosami obciętymi do ramion.
Nagle zdzwonił dzwonek na lekcję. Elena  nigdy nie lubiła tego dźwięku, uważała ze jest  okropny.Po chwili były już w klasie na zajęciach z historii. Nagle do sali wparował przystojny chłopak.
- Mama nie nauczyła,  że trzeba być punktualnym- powiedziała po ciuchu Meg.
-heheheheeh – klasa parsknęła śmiechem, ale przestała gdy nauczyciel się na nich spojrzał.
- Dzień dobry nazywam się Din.  Jestem nowy. Przepraszam za spóźnienie, Ale nie mogłem znaleźć klasy.- mówiąc to podał nauczycielowi jakąś kartkę.
- W porządku, siadaj. Na przyszłość pamiętaj, że nie toleruje spóźnień. Chłopak usiadł obok  Eleny.
-Hej jestem Din
- Elena. Witam w naszej szkole.- nie miałam ochoty z nikim rozmawiać a odpowiedziałam mu i to z entuzjazmem.
-Eleno skoro zaczęłam poznawać nowego ucznia to może oprowadzisz go  po szkole po zajęciach.
- Ale….
- Tak?
- dobrze- odpowiedziałam nie znajdując żadnej wymówki.
Przez resztę lekcji Blair wpatrzona była w tajemniczego kolegę. Prawie każdy to zauważył, ale chyba tylko nie Meg, która rysowała w swoim zeszycie serduszka.
Elena nie była zachwycona tym .Nie była w nastroju do żadnego towarzystwa a co dopiero do nowego kolesia, z którym zamieniła 1 zdanie. Dawna Elena tryskałby radością że może oprowadzić takie cicho ale nie ta nowa. Po zajęciach opowiedziała mu trochę o liceum, pokazała gdzie co jest i się rozstali.  Dla Eleny można by było powiedzieć, że to męczarnia ale dla Blair nie byłaby. Blair wychaczyła  go. A to oznaczało że musi go mieć.

Drogi pamiętniku

Kilkadziesiąt razy powiedziałam ‘’ W porządku, dziękuje’’. Kłamałam. Tak naprawdę nie jest w porządku, nie jest nawet dobrze. Ale przeżyłam. Wytrzymałam.

28 komentarzy:

  1. Zakochałam się ;d Zapraszam na bloga przyjaciółki --> http://nirvana982.pinger.p

    OdpowiedzUsuń
  2. Faaajnie tu ;D Jestem moon in the dark z zapytaj. informuj mnie o nowych notkach na blogu http://atakujac-rzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada :-) Fajnie napisane, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuje za te pozytywne jak i negatywne komentarze. Bardzo są one dla mnie ważne, bo wtedy wiem co mam poprawić w swoim pisani.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie napisane , bardzo mi sie podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze zaczęłaś. Liczę na kolejne rozdziały. ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd:
    Nie jest zły pasuje do opowiadania. I lubię mroczne klimaty :)
    Opowiadanie:
    Zdarzają się błędy, ale to normalne ja też je robię... Niestety.
    Natomiast sama fabuła jest sama w sobie dobra, ciekawa i przemyślana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę krótkie, albo to mi się zdaje, bo to opowiadanie jest pisane większą czcionką ;) Co do całości nie mam zastrzeżeń, bo wszystko bardzo interesujące i ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie piszesz ;)

    Mam pytanko...czemu zmieniłaś wszystkim imiona, a jej nie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że trochę krótki ten pierwszy rozdzialik ^^ Ale ogólnie to fajna fabuła i świetny pomysł z tym pamiętnikiem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ;]
    http://fotografiaamtorska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, czekam na więcej :)
    http://our-the-best-friendship.blogspot.com/ :)
    Dara >.<

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się, trochę duże litery, ale treść jest zajebista *.*
    kocham cię i twoje opowiadanie . rozdział trochę krótki, ale mam nadzieje, że następne będą dłuższe. <3

    zapraszam do mnie : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się niezła akcja. ;) Ogólnie Elena wydaje się zagubiona, lecz nie dziwię się jej sytuacją. Natomiast jeśli chodzi o treść, za mało przecinków, są miejsca, gdzie powinny być a ich nie ma. Nieraz gubisz litery (nie pamiętam czy tu czy w prologu). Troszkę krótkie, jak na 1 rozdział, ale przynajmniej fabuła przemyślana ;)
    Czytam dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że masz juz tyle rozdziałów bo nie lubie czekać :D Zaraz zabiore się za reszte , zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisałam to już poprzednio: nie podoba mi się Twoje składanie zdań. Nie potrafię konkretnie wskazać co to, niestety. Pod względem fabularnym jest całkiem ciekawie! Idę czytać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę krótkie, ale nie długość jest najważniejsza, tylko treść, jest trochę powtórzeń różnych odmian ,, być'', ale to dość trudne do zamienienia na coś innego. Błędów jakoś zbytnio nie znalazłam, co zdarza się dość rzadko. Nie wiem jak Elena to wytrzymuje, ja zaczęłabym drzeć się,żeby się odpieprzyli i dali spokój, ale z charakteru jestem nerwowa.
    Pozdrawiam
    JJ

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooooooooo, ale fajne *.* Przypomina mi to troszeczkę"Pamiętniki wampirów", ale przeżyję :P i z chcęcią poczytam dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Na razie pierwszy rozdział mi się spodobał :) Po tym, co przeczytałam fajnie piszesz :) Na początku zapowiadało się tak, jak filmy dla nastolatków, ale potem... zupełnie coś innego, nie spodziewałam się :) Mam nadzieję, że tego się trzymałaś w kolejnych rozdziałach :3 Jestem ciekawa, naprawdę bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Robi się ciekawie :) Jest kilka powtórzeń, zabrakło mi parę literek, ale sama też nie jestem święta.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozkręcasz się . :D
    Czytam kolejny . :)
    Jedyny minus jest taki, że dość krótki, a duża czcionka robi go jeszcze krótszym, a tak to ok . :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezłe,ale strasznie przypominało mi to pamiętnik wampirów i te imiona.Często nie czytam takich rzeczy,ale podoba mi się .Ciekawy początek

    OdpowiedzUsuń
  23. Uuuu robi się ciekawie czyżby coś między nimi się działo? fajnie, że go oprowadza poznają się trochę i kto wie może coś z tego wyniknie. Było trochę powtórzeń i literówek, ale i tak bardzo mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe co potoczy się dalej z Dinem i Eleną ;)

    OdpowiedzUsuń