niedziela, 2 grudnia 2012

Rozdział 8



Drogi pamiętniku

Minął miesiąc odkąd jestem  z Dinem i wiem, że jest wampirem. Przez pewien czas nie mogłam wypowiedzieć tego słowa, ale z drugiej strony to ekscytujące. Wszystko jest między nami wspaniale, tylko ten jego brat. Irytuje mnie. Nie rozumiem jak mógł mi się podobać jak go poznałam.
PS. Morderstwa z mieście zmniejszyły się, ale Chuck nadal myśli, że to ta tajemnicza wampirzyca stoi za tym wszystkim.

Elena była z Dinem na randce. Chuck spacerował po mieście, nie wiedząc co ze sobą zrobić. Nie rozumiał co się z nim dzieje. Dlaczego informacja, że są na randce wzbudziła w nim smutek  i jednocześnie gniew. Postanowił wrócić do domu i się napić. Rezydencja Salvatore była ogromna. Styl domu to romański z połączeniem gotyku. To co najważniejsze dla Salvatore to to, że oddalona jest od miasta. Chuck wszedł do domu. Ludzie, którzy widząc dom braci mówią, że jest niesamowity. Gdyby zobaczyli go w środku zabrakło by im tchu w piersiach. Pokoje były duże, do których padały promienie słoneczne, przez okna. Bracia mają specjalne pierścienie , dzięki którym nie muszą obawiać się słońca. Chuck wszedł do salonu, gdzie zobaczył wampirzycę popijającą drinka. Ubrana była w turkusową tunikę do tego czarne szpilki, które podkreślały jej piękne nogi. Starszy brat był zdziwiony jej widokiem, ale postanowił zachować pozory.
-Witaj- przywitała się wampirzyca. Na co Chuck odpowiedział:
- Przyszłaś wymienić się grzecznościami ?
- Och oczywiście, że nie Chuck. Jestem Alison. – dziewczyna wiedziała że zaskoczy wampira tym, że zna jego imię. Dodała prędko:
-Pewnie zastanawiasz się skąd wiem kim jesteś? Pozwól, że to zostanie moją małą, słodką tajemnicą.
Alison była kokietą, która lubiła igrać z mężczyznami. Tak samo jak Chuck z kobietami. Wampir usiadł obok wampirzycy. Po chwili ciszy Alison powiedziała :
- Tajemnica kojarzy mi się z latami 60 a tobie ?
- Czyli przyszłaś powspominać lata 60?
- Może- droczyła się z nim wampirzyca, co Chuckowi zaczęło to trochę działać na nerwy.
-Może przejdziemy do sedna. Te morderstwa w miście to twoja sprawka prawda?
- Och nie lubię gdy mnie ktoś o coś oskarża- wymamrotała wampirzyca głosem małego dziecka- Alison przez cały czas igrała i flirtowała z wampirem.
- Może tak może nie
- Niezdecydowana jesteś- powiedział wampir
- Chuck daj spokój. Przecież oboje lubimy zabawę i nie rozumiem dlaczego to cię tak drażni. Przecież często sam tak robisz.
-Powiedzmy, że mam w tym mieście coś do załatwienia i nie lubię gdy mi ktoś przeszkadza.
- Niech zgadnę to coś to Elena. Poprzednio była Katherina. Apropo co u niej. Oł …no tak ona nie żyje.
Chuck nie doceniał swojej rywalki. Zmienił pozycję na taką jak drapieżniki, które chcą  zaatakować.
- Co myślałeś, że nie sprawdzę swojego rywala.
Chuck zaatakował. Wylądowali w takiej samej pozycji jak przed barem. Chuck przyciskał wampirzycę do ściany.
- Nie lubię obijać w bawełnę. Kim jesteś ?- zapytał
- Jestem Alison już mówiłam.
Wampirzyca zrobiła szybki, zwinny ruch, który nie zauważyłoby ludzkie oko. Teraz Chuck był przyciśnięty do ściany. Przez chwilę walczyli ze sobą. Teraz Chuck górował
- Tyle to wiem .Dlaczego jesteś taka silna?
Alison znowu zrobiła zwinny ruch. Między nimi była rządza zemsty, gniew a jednocześnie namiętność.
- W moim przypadku to że jestem młodsza nie oznacza, ze nie mogę być silniejsza
- co oznacza w twoim przypadku?- zapytał
Napięcie między nimi rosło z każdą  sekundą .Patrzyli sobie prosto w oczy. Nagle zaczęli się całować.  To były bardzo namiętne pocałunki. Z wampirzą szybkością przemieszczali się po całym salonie, rozrzucając i tłócząc niektóre przedmioty. Znaleźli się w sypialni Chucka. Zaczęli zdejmować z siebie ubrania. Jej dłonie błądziły po jego ciele tak samo jak jego po jej gładkiej skórze. Znaleźli się na łóżku wampira. Całowali się tak namiętnie. To było silniejsze od nich. Sex, alkohol i krew ludzka to to co Chuck kochał najbardziej i wyglądało na to, że Alison także. Chuck myśląc, że tym razem uzyska odpowiedz, zapytał:
- Kim jesteś?
Po tym pytaniu dziewczyna odepchnęła Chucka od siebie i zaczęła się ubierać:
- Dowiesz się w swoim czasie a na razie to jest moja słodka tajemnica. Nie wiedziałam, że jesteś tak dobry w te klocki.
Chuck był wściekły, że nie dostał odpowiedzi, ale chcąc nie chcąc musiał przyznać:
- Vice versa
Wampirzyca zniknęła zostawiając Chucka samego leżącego na wielkim łóżku. Leżał tak wpatrując się w sufit rozmyślając.

Następnego dania.

Din i Elena wraz z innymi uczniami siedzieli już w klasie i czekali na nauczyciela. Drzwi się otworzyła i każdy zaczął chować ściągi ,telefony lub kanapki, bo myśleli, że to profesor, ale mylili się. W drzwiach ukazała się nieskazitelna dziewczyna o ciemnych, długich, lekko falowanych włosach i jasnej karnacji. Chłopcy zaczęli po ciuchu gwizdać wyrażając w ten sposób podziw dla jej urody.  Niektórzy przez to oberwali od swoich dziewczyn, siedzących obok. Dziewczyna przeszła szybko przez środek klasy nie zwracając na nikogo uwagi. Nowa uczennica zwolniła tępo obok Dina i Eleny, ale nie było to zauważalne dla ludzkiego oka. Usiadła w ławce. Czuła na sobie spojrzenia wszystkich uczniów, którzy byli zaintrygowani nową koleżanką. Din odwrócił się w jej stronę, chwilę się jej przyglądając. Po czym wziął podręcznik  i udawał, że czyta. Przez całą lekcję był nie obecny. Elena to zauważyła. Po dzwonku Elena podchodzi do swojego chłopaka i zapytała:
- Co się dzieje? Przez całą lekcje byłeś jakiś dziwny.
- Obawiam się, że Chuck ma rację
- Chuck? Rację z czym?
- Z tym, że za te morderstwa w mieście odpowiedzialna jest wampirzyca.
- Masz na myśli tą nową?- spytała z niedowierzaniem.
Wampir nic nie odpowiedział tylko wyciągnął telefon i zadzwonił do starszego brata.Zakochani rozmawiali jeszcze przez chwilę. Blair im się przyglądała.

Oczyma Blair

Wiem, ze to moja przyjaciółka, ale ja pierwsza go wyhaczyłam a to znaczy, że powinien być mój. Dlaczego tak jest, że zawsze największe ciacha ją wybierają?

Elena i Din stoją na parkingu przed szkołą czekając na Chucka.
- Jestem co się stało?
- Ta twoja wampirzyca chodzi z nami do szkoły- poinformował Din.
- Lepiej. Z nami do klasy- dodała Elena.
-Jaka znowu moja. Po prostu uprawiałem z nią sex. Wielkie halo.
- Uprawiałeś z nią sex ? -spytała Elena z niedowierzaniem.
- Jeśli jesteś zazdrosna po prostu powiedz. Chętnie się z tobą prześpię.- powiedział z tym swoim charakterystycznym uśmieszkiem.
Zadzwonił dzwonek na lekcję, więc  Elena musiała już iść, zostawiając ich samych.
Nagle wampiry się odwrócili i zobaczyli Alison, która podbiega do śmiejącego się dziecka, które ją przytuliło, gdy znalazła się obok niego.
- Widać, że wiele dla niej znaczy – rozpromienił się Chuck
- Co ty knujesz?- spytał Din
-Mam plan- odpowiedział po czym wyjaśnił młodszemu bratu o co chodzi. 
Wzięłam wasze rady do serca i dodałam trochę dłuższy rozdział, w którym jest więcej opisów. Mam nadzieję, że się podoba. Piszcie w komentarzach co sądzicie? Spodobała wam się nowa bohaterka?

15 komentarzy:

  1. Świetna notka ;D Potwornie intrygująca i wciągająca :D Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rozdział podoba mi się chyba najbardziej ! Łatnie przepleciony : zaskoczenie, namiętność, seks itp. No i jest dłuższy i więcej opisów ! PRO ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Och fajnie i ten seks i wgl ciekawy koniec ktory mnie zaintrygowal ale chyba sie zapomnialas bo napisalas Demon zamiast Chuck i Stefan zamiast Din O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka kocha pamiętniki wampirów musze jej polecić blog :)
    Najlepsze w opowiadaniach są czarne charaktery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdym rozdziałem coraz bardziej mnie wciąga ta opowieść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z każdym rozdziałem coraz bardziej mnie wciąga ta opowieść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie jaki charakter zajmie Alison w twoim opowiadaniu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre, choć czasem za bardzo powtarzają się imiona np. Chuck... Chuck... i seks, bo przez x to po angielsku płeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest dłuższy, co idzie za plus, Alison mnie intryguje, fajna istotka. Więcej opisów, ale mogłoby być dużo więcej, nikt, by się nie obraził. Tak wiem czepiam się, taka moja natura.
    JJ

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Podoba mi się postać Alison, chociaż nie umiem tego dobrze za argumentować. Ma w sobie to coś..

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieje się, a dzieje...:)
    To racja, że zbyt często powtarzają się imiona, ale jak tak to ok.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Damon i Stefan? Pogubiłam się chociaż Damon to chyba Chuck a Stefan to chyba Din. Czy tych postaci nie ma w pamiętnikach wampirów? Nie ważne i tak jest świetnie a ta końcówka strasznie mnie zaintrygowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam pamiętników wampirów, ani nie oglądałam , ale twoja opowieść wciąga coraz bardziej. Nowe tajemnice. Ta dziewczyna i Chuck

    OdpowiedzUsuń
  14. Podejrzewam ze Chuck i Din porwia to dziecko :)

    OdpowiedzUsuń