poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych świąt




Nie wiem kiedy dodam kolejny wpis, ale  musiałam dodać ten wpis. Kochani chciałabym wam życzyć wesołych świąt spędzonych z rodziną. Mikołaja w kominie, prezentów po pachy, świecącej choinki, schłodzonego szampana i Sylwestra do białego rana.

Specjalne życzenia dla blogerek:

Dużo szczęścia z prowadzenia bloga. Abyście zdobyły jak najwięcej czytelników, którzy by was wspierali w każdej chwili. Aby was wena twórcza nigdy nie opuszczała i jeszcze kolejnego roku z waszym blogiem.

A o to przepis na udane święta :

Głównym składnikiem jest zdrowie, które należy wymieszać z ogromem miłości. Dwie łyżki pomyślności, kapkę radości. Szczyptę życzliwości dodawać powoli wraz z odrobiną uśmiechu. Odsączyć z trosk i przygnębienia. Dla smaku dodać odrobinkę zaufania, według własnego uznania dodać urody lub sławy, jak kto woli. Ozdobić wszelakimi uczuciami. Piec cały rok w rodzinnej atmosferze.
.
Oprócz życzeń chciałabym wam podziękować za rok 2012, który spędziliście ze mną poprzez czytanie tego bloga. Dziękuję, za to, że wiele się od was nauczyłam. Dzięki waszym opiniom zarówno pozytywnych jak i negatywnych mogłam poprawić styl pisania- i chyba mi się to udało. Ale przede wszystkim  dziękuję za to, że byliście i jesteście. Wspieracie mnie w mojej twórczości. Długo się zastanawiam nad założeniem tego bloga . Po kilku dniach istnienia bloga napisała do mnie pewna dziewczyna. Napisała mi, że nigdy nie czytała takiego bloga i że powinnam się zastanowić nad wydaniem tego opowiadania w formie książki. W tamtej chwili wszystkie obawy, które towarzyszyły  mi na początku blogowania zniknęły. Ta dziewczyna dała mi kopa do dalszego pisania. Potem czytając kolejne komentarze było mi miło. Niektórzy mówią, że podstawą bloga jest bardzo dobra treść, ale ja tak nie uważam. Dla mnie podstawą bloga jesteście wy. Więc dziękuję.
Do zobaczenia za rok a może jeszcze w tym kto wie.  


5 komentarzy:

  1. Wow.. pięknie to napisałaś :) Dziękuję :*** Ty uczysz sie wiele od nas a my uczymy się dużo więcej od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wygląd bloga, ogólnie tak inaczej tu. Twoje życzenia - przemyślane. Podoba mi się ten wpis oraz to, że dzięki krytyce nie przestajesz pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Award. Wpadnij do mnie po szczegółowe informacje.
    http://cytruska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń